ПІДЙОМНИК LAUNCH TLT-235 SBA
ПІДЙОМНИК LAUNCH TLT-235 SBA
113 000 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Виробник
Launch
Країна виробництва
Китай
Тип
двостійковий
Вантажність
3.5 т
Висота підйому
190 м
Напруга
380 В
Тип привода
електрогідравлічний
Мобільність
стаціонарні
Синхронізація
нижня
Стан
новий
Тип автомобильного подъемника
Подъемники двухстоечные
Опис
ПІДЙОМНИК LAUNCH TLT-235 SBA
Гідравлічний підйомник двостійковий з нижньою синхронізацією. Призначений для використання в приміщеннях з обмеженою висотою стель.
Відмінною особливістю підйомника, є наявність автоматичної системи розблокування стопорів механічної системи безпеки. При натисканні кнопки "вниз", підйомник автоматично знімається з стопорів, за допомогою електромагнітних пристроїв.
Автоматична система має свої переваги, і свої недоліки перед ручною системою розблокування. До переваг належить безперечна зручність роботи, однак при відключенні електроенергії, виникає проблема з опусканням автомобіля, що легко вирішується при ручній системі розблокування.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Вантажопідйомність, т | 3,5 |
Висота підйому, мм | 1 950 |
Час підйому, з | 40 |
Час опускання, з | 50 |
Габаритна висота, мм | 2 860 |
Габаритна ширина, мм | 3 370 |
Відстань між стійками, мм | 2 486 |
Мінімальна висота підхоплення, мм | 110 |
Робоча напруга, В | 220/380 |
Споживана потужність, кВт | 2,2 |
Обсяг гідравлічного масла, л | 10 |
Виліт лап min / max, мм | 800 / 1200 |
Маса, кг | 675 |
ПІДЙОМНИКИ LAUNCH (НІМЕЧЧИНА-КИТАЙ)
Підйомники Launch - відмінні підйомники для СТО будь-якого рівня, зроблені людьми для людей! Це відразу кидається в очі фахівця. Якщо у вас немає особливих амбіцій з приводу виробів китайського виробництва, то можете більше нічого не шукати не на нашому, ні на інших сайтах. На сьогоднішній день, кращого поєднання ціна-якість ви просто не знайдете!
Більше 10-ти років тому, коли наша фірма займалася виробництвом автомобільних підйомників, ми зіткнулися з проблемою міцності вузла з'єднання лап підйомника з кареткою. Це з'єднання є одним з найбільш небезпечних (з точки зору міцності) перерізів. Там зосереджені одночасно згинальні та крутні напруги (так зване "складний опір").
За нашими розрахунками, переріз у вигляді квадратної труби, яке застосовується в переважній більшості двостійкових підйомників (в тому числі багатьох європейських виробників), далеко не задовольняє умовам міцності. Довго і болісно ми шукали рішення, що дозволяє забезпечити необхідну міцність вузла, та все-таки знайшли. І ось, через 10 років, ми побачили подібне рішення на підйомниках Launch. Це було вражаюче! Схожу конструкцію, ми бачили тільки на підйомниках відомої німецької фірми Nussbaum.
Поряд з цим, інші конструкторські рішення, які використовуються в підйомниках цього виробника, дозволяють стверджувати, що виріб дійсно робилося професіоналами для професіоналів! І все це за більш ніж конкурентних цінах!
Можливо це пояснюється тим, що європейська версія підйомників Launch Euro, випускаються фірмою Launch EUROPE GmbH (Німеччина), і спеціально розроблена для європейського ринку. Підйомники цього класу, оснащені італійськими гідростанціями, гідроциліндрами і автоматикою, електронним пультом управління і регульованими по висоті підхватами (п'ятами). Мають міжнародні сертифікати TUV і CE.
Витяги з нижньою синхронізацією
Витяги з нижньою синхронізацією, застосовуються в приміщеннях з обмеженою висотою стель. Колони таких підйомників схильні до більшого навантаження на "вигин", ніж їх "колеги" з верхньою синхронізацією. Дратівливим чинником є необхідність "перестрибування" через короб, що захищає тросики синхронізації, що лежить на підлозі.
Не дивлячись на це, більшість покупців зупиняються саме на такому варіанті. Адже він дає можливість піднімати автомобілі будь-якої висоти на будь-яку висоту. При цьому, ціна, як правило, нижче, ніж на підйомники з верхньої синхронізацією.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну