Шиномонтажний верстат вантажний Fenix TT 26S
Шиномонтажний верстат вантажний Fenix TT 26S
181 514,52 ₴
В наявності
Доставка
Детальніше про доставку
Оплата
Характеристики
Країна виробництва
Китай
Призначення
універсальні
Тип
автоматичний
Опис
Шиномонтажний верстат вантажний Fenix TT 26S
Технічні характеристики:
Затискач дисків | 14" - 26" |
Макс діаметр колеса | 1500 мм |
Макс ширина колеса | 1000 мм |
Макс вага колеса | 1500 кг |
Швидкість обертання вала | 6 об/хв |
Двигун гідронасоса | 1,5 кВт |
Тиск гідронасоса | 130 - 150 бар |
Двигун редуктора | 1,8 кВт |
Рівень шуму | 70 ± 3 дБ |
Вага нетто/брутто | 561 / 739 кг |
Орієнтовні габарити | 2100 × 1650 × 930 мм |
Верстат шиномонтажний вантажний Fenix TT26 S. Технічні особливості та нововведення:
- Під час складання гідранасоса використовуються імпортні (некітайські) комплектуючі;
- Головний двигун і з'єднані компоненти виробляються відповідно до стандартів ЄС;
- Шиномонтажні вантажні верстати Bright LC 588 комплектувалися стандартною кареткою завдовжки 760 мм, що обмежувало діапазон коліс за шириною. Fenix TT 26S комплектується подовженою кареткою, довжина якої становить 1000 мм; тепер максимальна ширина коліс збільшена до 1 метра;
- Модифікований важіль монтажного інструменту: тепер він довший і трохи важчий (на 0,4 кг); робота з монтажним інструментом стала менш трудомісткою;
- Покращений циліндр зворотного ходу монтажного інструменту, він посилений і стабільніший;
- Підіймальний механізм посилений у кількох місцях додатковими пластинами завтовшки 8,5 мм кожна. Це покращило показники міцності та надійності конструкції станка;
- Збільшена товщина кругового напрямного циліндра та рукава для стабільнішого руху монтажного механізму. Також доданий спеціальний підшипник, який зробив хід механізму вправо-вліво плавнішим;
- У новій версії бак черв'ячного редуктора зроблений з алюмінію: тепер він легший, герметичніший і акуратніший вигляд;
- Також додані 2 посилені пластини для стабільнішого монтажу-демонтажу шин і збільшення міцності корпусу шиномонтажного верстата;
- Між круговим напрямним циліндром і його рукавом тепер розташовані два самозмащувальні підшипники для стабільнішого ходу: внаслідок цього зменшено опір і відповідно збільшена швидкість руху механізму.
Дивіться також
Покупцям
Умови повернення та обміну