Шиномонтажний верстат вантажний Fenix TT 26S

Шиномонтажний верстат вантажний Fenix TT 26S від компанії Техмаркет - фото 1
181 514,52 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Країна виробництва
Китай
Призначення
універсальні
Тип
автоматичний

Опис

Шиномонтажний верстат вантажний Fenix TT 26S

Технічні характеристики:

Затискач дисків 14" - 26"
Макс діаметр колеса 1500 мм
Макс ширина колеса 1000 мм
Макс вага колеса 1500 кг
Швидкість обертання вала 6 об/хв
Двигун гідронасоса 1,5 кВт
Тиск гідронасоса 130 - 150 бар
Двигун редуктора 1,8 кВт
Рівень шуму 70 ± 3 дБ
Вага нетто/брутто 561 / 739 кг
Орієнтовні габарити 2100 × 1650 × 930 мм

Верстат шиномонтажний вантажний Fenix TT26 S. Технічні особливості та нововведення:

  • Під час складання гідранасоса використовуються імпортні (некітайські) комплектуючі;
  • Головний двигун і з'єднані компоненти виробляються відповідно до стандартів ЄС;
  • Шиномонтажні вантажні верстати Bright LC 588 комплектувалися стандартною кареткою завдовжки 760 мм, що обмежувало діапазон коліс за шириною. Fenix TT 26S комплектується подовженою кареткою, довжина якої становить 1000 мм; тепер максимальна ширина коліс збільшена до 1 метра;
  • Модифікований важіль монтажного інструменту: тепер він довший і трохи важчий (на 0,4 кг); робота з монтажним інструментом стала менш трудомісткою;
  • Покращений циліндр зворотного ходу монтажного інструменту, він посилений і стабільніший;
  • Підіймальний механізм посилений у кількох місцях додатковими пластинами завтовшки 8,5 мм кожна. Це покращило показники міцності та надійності конструкції станка;
  • Збільшена товщина кругового напрямного циліндра та рукава для стабільнішого руху монтажного механізму. Також доданий спеціальний підшипник, який зробив хід механізму вправо-вліво плавнішим;
  • У новій версії бак черв'ячного редуктора зроблений з алюмінію: тепер він легший, герметичніший і акуратніший вигляд;
  • Також додані 2 посилені пластини для стабільнішого монтажу-демонтажу шин і збільшення міцності корпусу шиномонтажного верстата;
  • Між круговим напрямним циліндром і його рукавом тепер розташовані два самозмащувальні підшипники для стабільнішого ходу: внаслідок цього зменшено опір і відповідно збільшена швидкість руху механізму.